hej å hå på er

Hej
nu va det ett tag sen jag skrev igen.
men har ej haft orken att skriva.
men jobbar om dagarna nu iaf så dom knatar på
och star hon växer och gror hon börjar bli en stor flicka
nu å är inne på sitt första löp nu.
under december månad har det vart mycket
Benjamin har fyllt 11år nu han är en stor grabb
han är mycket nöjd över både sina födelsedags presenter
och julklappar.
fick besök av en kompis den 27/12 och har haft det mycket trevligt med det goa sällskapet.
och kan nog säga att det år kanske är mitt år
kan iaf hoppas på det,
går å känner mig lite smått nykär å glad.
men men nu ska jag försöka sova iaf å hoppas på trevliga å glada drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0