vad säger man

Urs

Det e förbannat tyst hemma hos mig nu när inte benjamin e hos mig.. man kan inte sova som man ska
och jag vill helst inte vara hemma själv
det suger rätt hårt.
jag har skickat i väg ett papper i dag till benjamins så kallade pappa i dag gällande komenikatins yträff hos soc familjerätten.  som jag hoppas han skriver under och skickar in.. det e ändå för benjamins skull jag vill det.
fick jag som jag ville så skulle jag görana slippa prata och träffa han. men det får man ju inte det e ju fortfarande hans pappa. tyvärr..

så om inte det funkar ska jag prata med familjerätten igen och se vad dom har att säga om ensammvårdnad och så.. om inte så lär det bli upp i länsrätten om det... men det e upp till han och då finns det risk för han att han får betala hela kalasset.. i så den smällen får han ta då...hehehe
men men...
åter kommer senare med mer info...

ha det så länge alla läsare...

Kram eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0