Brustet Hjärta

Då e man singel då tydligen jag och andreas hade firrat 3år & 5 månader på onsdag.
Om det inte va för att ha gjorde slut.
Han sa att han inte har samma känslor för mig länge och att det har tagit ett tag för han att bestämma sig hur han ska göra...
Han talade oxå om att han pratat med sin mamma om hur han ska göra plus sina vänner så jag va et sissta som fick veta så att säga vilket känns så ruttet.. det e mig han ska prata med först sen kunde han ha talat om det för alla andra.
så det har blivit mycket tårar dom senaste timmarna..
Vi sa att vi ska försöka fortsätta som vänner... just nu så får vi se om det blir något mer i framtiden mellan oss..
ska upp ditt i morgon och lämna från mig nycklarna och hänta mina saker och lämna hns som e kvar hos mig..
Vet dok inte hur jag ska berätta för Benjamin att andreas inte finns kvar i fåra liv på det sättet han har gjort.. kommer jag klara av att tala om att tala om för benjamin att andreas har gjort slut och det utan att börja gråta igen.

Urs mår illa och börjar snart gråta igen utav tanken att han inte finns hos mig.
mitt hjärta är krossat och ja jag älskar han av hela mitt hjärta..

orkar inte skriva mer nu kanse åter kommer senare vem vet......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0