riven murr eller

Har haft Benjamin i helgen så helgen ha vart bra hade även en extra nattgäst..


DEt spelar ingen roll hur jag gör så blir det inte rätt för alla.. spelar ingen roll hur man känner å så vidare.. det e alltid någon som ska ha åsikter om det..
Jag har mina dagar då jag mår dåligt å mår riktigt skit..
men dom kommer  går vissa värre än andra...
å sömnen blir lidande då man inte kan sova då hjärnan går på full varv..

Står nu och stampar å vet inte riktigt hur jag ska göra..
Så tänkarna snurrar lite till kring det...

Å jag måste få handskas med det här på mitt sett annars kommer det inte att funka om det e så
att jag själv plågar mig på det har sättet så e det upp till mig..
om jag låter mitt hjärta bli utrivet å ur kramat.
Hoppet e det som finns där för dig.
även om jag vet att det inte kommer bli så..
Å som vi sagt inga känslor inblandade så e det inte lätt varenda sekund men nästan att min murr ej e riven
å låter dom komma över å förbi..
Vad som händer nu å framöver får jag ta...
öven om det har sina jobbiga stunder..

Å jag behöver inga onödiga kommentater på det har inlägget..
/// kram på er // eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0