mhmmhmm

Kl är nu 0541
jag kan inte sova jag har förbannat ont i ryggen å i mina axlar
jag hoppas för guds skull att det inte är inflamationen som är tillbaka
för den orkar jag fan inte med..
Har suttit på internet hala natten å pratat med folk
då jag ändå inte kan sova..
har fått mig några goa garv under natten
å jag skulle behöva städa upp i lägenheten får se om kroppen pallar de..
annars får jag försöka skaffa mig e slav. hehhe
i helgen funderar jag på att dricka..
men vi får se hur det blir med det..
har lite ågren sen föra tisdagen då jag blev  lite onykter efter lite för mycket vin men det va
förbannat trevligt i alla fall va hemma till kl 2145.. sen mins jag att jag la huvudet på kudden sen så kommer jag i håg att jag vaknade kl 0445 å mådde inte allt förbra..
tur att jag hade coca colan brevid sängen.. hade tydligen även tagit med mig hinken in innan jag la mig
mins dok inte det..
men men så kan det vara i bland...
nä om man kanse skulle låta tankarna fara vidare dok inte utskrivna här. då det finns för måndag ögon som läser.. heheh
på återsende snart..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0