ja kanse de

alla är vi idioter
alla måste lära sig av sina misstag.
men så långt har inte jag kommit än..
å jag kan förstå att folk yttrar sig om hur det e just nu
men det e inte upp till dom även om jag uppskattar att dom yttrar sig
men som sagt jag måste få ta det i min takt å se vad som händer..
även om jag vet innerst inne att det inte kommer bli som jag vill så bortser jag från det..
jag önskar vissa dagar att det vore annulnda men så e det inte.
att på stå att jag e känslo kall är helt jävla befengt
jag har känslor även om jag stänger dom inne.
för när tårarna rinner så gör det så ont i hjärtat.
jag begär inte att ni ska förstå..
Jag älskar han det gör jag men det e min ensak..
inte någon annans det kommer att ta sin tid kring allt..
å som sagt har ni något negativt att säga så kan ni lika bra va tysta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0