fhfhfufbih

Kan inte först mig på vissa människor å hur dom håller på
man lägger inte upptext samtalen man har haft med sin så kallade vän..
å garvar åt det bakom ryggen..
det finns gränser.. kan man inte hålla sig till dom kan man ge fan i att prata i huvudtaget...
Jag uppskattar det inte..
Å kan man inte vara ärligt  så håll tyst.....

Å ni vet vilka ni...

Å jag hoppas att det inte kommer att upprepa sig...

För jag har varken tid ork eller lust att lägga mig energi på det..

Å som sagt det kommer alltid fram tro mig.. även om ni tror att jag inte känner den ni pratar med alla känner
alltid någon som känner någon å då kommer det fram...
å tro mig jag kommer att ta upp det med er / ni

å jag hoppas ni fattar det...
nä nu pallar jag inte skriva mer....

// eva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0