1 vecka

Nu har det gått en vecka utan andreas på både gott och ont.
Har fått höra saker vad tänker jag inte skriva ut här..
Tack till er som har funnit för mig den har veckan hade nog inte pallat annars..
Å under den har veckan har jag även kommit på att det finns killar som e intresserade..
vilka dom e tänker jag ej nämna..
å hur det kommer se ut fram över vet jag inte..
även om jag inte mått bra hela tiden så försöker jag tänka framåt och posetivtdet
det blev lite alkohol i helgen tillsammans med nadja vi började där. passade även på
att låna hennes våg kom fram till att jag gått ner 4.5kilo den har veckan..
så nu tänkte jag att jag skulle försöka gå ner lite till..
tänkte börja gå på dagarna. sen när våren kommer ska jag försöka ut och springa lite om mina
knän vill...
Funderade även på kickboxning men det bror alldeles på vad det kostar.. å om man hittar någon som hackar på
Vet inte vad jag ska skriva mer just nu. men lämna gärna ett av tryck då ni har läst min blogg så jag vet
att folk läser den..
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag läser din blogg ! :)

2010-02-08 @ 14:44:03
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: saxen

jag och petro börjar simma nästa vecka, haka på oss annars :D

2010-02-08 @ 18:29:37
URL: http://mysteryangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0